Hypotheekklanten bewust maken bij Abn Amro

  • Uitdaging

    Deze grootbank heeft veel aflossingsvrije hypotheken in de portefeuille. Dit kan huishoudens aan het einde van de looptijd voor problemen stellen. Tijdige bewustwording is cruciaal.

  • Aanpak

    We hebben een nieuw, multidisciplinair
    team getraind met kennis over gedragswetenschappen, agile en Lean Startup manier van werken.In minder dan 2 maanden is er een doeltreffende propositie ontwikkelt om een grote groep klanten op de gewenste manier in actie te laten komen.

  • Resultaat

    Hypotheekklanten ondernemen meer actie op hun Aflossingvrije hypotheek, waardoor ze kans op restschuld verlaagd is. En medewerkers die meer kennis en inspiratie hebben om doelgericht proposities te maken.

Micha van Eeden - Manager Program bij ABN AMRO

“Professionals van New Leaf zijn Scherp, energiek en hebben een groot vermogen om beweging te creëren en concrete resultaten neer te zetten."